Data trecuta am inceput calatoria prin misterele sexualitatii dar prin intermediul unui alt tip de inteligenta, cea sexuala. Azi continuam…..calatorie placuta si amuzanta! 🙂
Cand eram pustoaica priveam catre barbati, discret, cu coada ochiului, cu sufletul plin de stupefactie si cu o curiozitate care imi starnea hormonii, in directia acelei…..umflaturi. 😉
Inclinam sa optez catre a admira penisurile mai mari deoarece mi se pareau mai….provocatoare. Eheee cum se propteau ele in material: pantaloni, blugi sau chiloti (asta cand rasfoiam revistele Burda si ajungeam la capitolul lenjerie intima).
Dar foarte interesant, gusturile mi s-au schimbat, intre timp. Imi plac acum la nebunie….fesele. Bombate, voluptoase, numai bune de….rasfatat. 😀
Si totusi, de necrezut sau nu, doar pentru a te convinge de puterea penisului, iti recomand o calatorie catre micul catun adormit din Dorset, Anglia, unde dealurile sunt atat de insufletite cum nu ai vazut niciodata in viata ta.
Acolo, priveste multimile forfotitoare de oi care pasc, si vei ramane pur si simplu cu gura cascata la vederea uriasului desen pe pamant, din antichitate. Inalt de 54 m si daltuit in dealul calcaros, este dotat cu cea mai mare….erectie din lume.
Cunoscuta drept Uriasul Cerne Abbas ( localnicii numindu-l si Barbarul) figura antica reprezinta o enigma a istoriei.
Desi se crede ca dateaza de aproximativ 2000 de ani si este legat de cultul roman al lui Hercule, nimeni nu stie exact de ce – sau cum – a aparut acolo cu atatea secole in urma.
As putea spune ca inspiratia antica, ce a dus la crearea unei asemenea expuneri uimitoare a excitatiei masculine, m-a umplut de mirare.
Cu o lungime de vreo 8 metri, „scula” Uriasului este mai mult decat un penis. Este un penis….fabulos de falic.
Evident ca nu are menirea de reproducere. Nici macar nu a fost conceput pentru asta.
Falusul este mitul din spatele masculinitatii, este o capodopera, un talisman magic, menit sa fie venerat ca sursa de barbatie, de fertilitate si insasi viata.
Localnicii, care se indoiesc cum ca Uriasul Abbas ar fi inca fertil, i-au ingrijit falusul de-a lungul secolelor, dichisindu-l, aranjandu-l si tunzandu-l pentru a-i pastra silueta….sexy.
Cuvantul falus isi are originea in grecescul „phallos”, care inseamna penis.
Se spune ca „Toate imaginile prin care este definita masculinitatea au un falus ca punct de referinta. Falusul este semnul fundamental al masculinitatii, pecetea si amprenta sa”.
Desi Uriasul Abbasa are cel mai mare falus care a supravietuit, incepand cu epoca romana, acesta nu este deloc unicat.
Mama natura a conservat o colectie inegalabila de arta falica intre ruinele care au ramas in urma infamei eruptii a muntelui Vezuviu in anul 79.
In Roma, primul secol, sexul era celebrat in mod deschis, iar oamenii credeau ca reprezentarile simbolice ale organului masculin aveau puterea de a mari fertilitatea si prosperitate si de a alunga spiritele rele.
„Un sex pe cinste indiferent de forma sa, era un dar foarte apreciat din partea zeilor” observa autorul cartii „Sexul la romani”.
„A cauta sa faci sex era un lucru bun – nu ceva de care sa te rusinezi. Romanii stigmatizau mult mai putine practici sexuale decat noi”.
In cultura in aer liber a antichitatii grecesti si romane, statuile, picturile si sclupturile impodobite cu penisuri erecte stateau semete in gradini si curti sau erau atarnate pe peretii caselor particulare sau cladirilor publice pentru a putea fi admirate de toata lumea.
Falusurile erau scluptate in pavimentul de la colturile strazilor, incrustate in caramizile peretilor exteriori ai cladirilor si chiar impodobite cu niste clopotei din bronz ( numiti tintinnabula ) balanganindu-se deasupra usilor de intrare.
Cat de fain sa vezi atatea „bilute” in aer! 😀
Baietii romani purtau mici membre facute din coral sau din ambra cu rol de amulete, atarnate pe un colier denumit fascinum (stiai ca de aici provine cuvantul modern fascinant?).
„In timp ce cultura noastra asociaza orice expunere in public a organelor sexuale masculine cu obscenitatea si pornografia, vechii romani simteau ca pe o datorie sa organizeze expozitii falice atunci cand erau „amenintati” de vreun pericol” explica acelasi autor,
Totodata romanii isi umpleau palatele cu falusuri.
In opulenta casa Vettii din Pompei, vizitatorii erau intampinati de o statuie cu fantana a lui Priapus – un fiu al Afroditei si al zeului virilitatii si al fertilitatii, cu penisul pus la loc de cinste, ca tasnitoare.
Un barbat sau o femeie din acele vremuri nu ar fi considerat sub nici o forma ca aceste imagini ar putea avea ceva ofensator, ele aveau doar menirea de a proteja gospodaria si de a le ura oaspetilor prosperitate si fertilitate.
Ce incantare! Cu siguranta am trecut si eu pe acolo celebrand falusul ca pe unul dintre miracolele umane! 😉
Dar daca iti spun ca puterea penisului se extinsese si asupra sistemului judiciar?
Stiai ca testicul provine din latinescul „testis”, care inseamna….„a fi martor”?
Uita de gestul de a duce mana la inima! Pentru ca atunci cand anticii jurau solemn, ei tineau in mana ceea ce aveau mai valoros….bilutele. 🙂
Oricat de convingatoare a fost aceasta veneratie falica, cel putin, in occident, ea nu s-a pastrat.
Asa cum Roma a decazut, dupa ea a urmat si cultul falusului, teologii crestini din evul mediu au inceput sa predice ca dorinta sexuala este ceva diavolesc, organele sexuale – si mai ales penisul erect – fiind asociate cu necuratenia, cu poftele trupesti si cu diavolul.
Acest lucru a incurajat o campanie multiseculara pentru demolarea padurii de falusuri lasate in urma de culturile pagane. Niciodata in istoria artei occidentale penisul nu a mai fost o sursa de inspiratie atata de omniprezenta si nici nu a mai primit atata….greutate.
Falusul a devenit tabu, desavarsit de o frunza de smochin plasata strategic.
In 1819 regele Neapolelui si-a dus fiica, intr-un gest neinspirat, pentru a admira impreuna artefactele excavate din sit. Ceea ce au vazut i-au socat si ofensat, asa ca a poruncit ca toate frescele si obiectele ofensatoare sa fie depozitate intr-o camera separata langa muzeul arheologic.
Ceea ce a fost odata un prilej de sarbatoare publica, a devenit un spectacol pentru voyeuristi.
Termenul pornografie a fost folosit pentru prima data in 1850, cu referire la cataloagele de arta care contineau schite ale artefactelor de la Pompei din cuvantul grecesc „porne”( tarfa) si „graphein” ( a scrie). Dar despre pornografie, un alt tabu, in alt articol.
Frica de falus continua pana in zilele noastre. Un penis erect sau chiar si unul care nu este erect, este potrivit numai pentru vizionari private. Simbolurile falice, pe de alta parte, au devenit parte a peisajului social – deghizate in….zgarie nori , rachete, masini de curse, trabucuri, cravate.
Intr-o alta carte de specialitate, citeam „Cu siguranta in secolul 20 , nu am vazut prea multe reprezentari ale penisului in arta. Aceasta este puterea non-etalarii. Femeia este la vedere, pentru toata lumea, dar barbatul se ascunde in pantalonii sai. Este o pozitie excelenta de demonstrare a puterii – dar il mentine pe barbat necunoscut. Puterea vine din comunicare si din deschidere. Sunt barbati care considera ca in felul acesta si-ar pierde puterea”.
Eu nu cred ca-ti pierzi puterea cand iti dezvalui secretele, deoarece puterea se afla in mister. Iar misterul va fi intotdeauna prezent.
In mod ironic, odinioara, cand se venerau falusurile simbolice uriase, grecii si romanii preferau la oameni penisurile gratioase.
Organele sexuale uriase erau considerate vulgare, urate si un blestem – un semn fizic ce sugera ca omul respectiv era suprasexual, lacom si neserios. Hmmmm….
Judecand dupa toate reclamele pentru marirea de penis care au aparut in zilele noastre idealul de penis mic pare sa nu fii rezistat.
Dar ma intreb: cum penisurile din tara fanteziei pot avea 3 dimensiuni: mari, foarte mari si atat de mari incat nu le poti baga pe….usa? 😀
Azi suntem obsedati numai de marimi „XXL”: penisuri la barbati, sani si fund la femei.
Unii, zic eu, cu simtul umorului, chiar joaca un joc de-a ghicitul: ei sustin ca pot ghici marimea penisului unui barbat dupa forma si dimensiunea degetului mare sau dupa lungimea nasului.
Vrei sa stii adevarul gol-golut? Sau daca marimea conteaza?….te mai las sa fierbi, data viitoare. 🙂
Free your Mind, Body and Soul ! Dare to live beyond the limits !
Falustrarea yonilatriei
În epocile decăzute spiritual oamenii de rînd nici nu bănuiesc cît rău le produce lor înșiși, dar și preopinenților, limbajul vulgar, care, așa cum cei inițiați știu deja, atrage în aura inconștienților energii imunde, mocirloase. Sigur că nici un troglodit nu va citi aceste rînduri și chiar dacă ar face-o, comentariul său ar fi tot o înjurătură vulgară, ca o ilustrare a nivelului gregar în care se bălăcește.
Falustrarea yonilatriei se vrea a fi o ilustrare a adorării yoniului într-un mod mai ghiduș, dar într-un limbaj care ne ferește de rezonanțe demoniace penibile sau indezirabile. Mai întîi poate că ar fi util să trecem în revistă derivatele termenului :
Falustrada yonișorului este organul de care unele femei se țin atunci cînd privesc în zare, fie că mintea lor zburătăcește în lumea fizică ori în alte lumi fanteziste, cum ar fi lumea plăcerilor voluptoase circumscrise celui de-al doilea centru de forță, de jos în sus, numit de către yoghini swadhisthana chakra. Falustrada se află de obicei la marginea unui abis și servește pentru a împiedica ființele zăbăuce să cadă în prăpastia singurătății sau dezolării !
Falustrarea înseamnă, așa cum lesne se observă, frustrarea de organul erect masculin și se manifestă prin crize de isterie mai mult sau mai puțin mascate ori necontrolate.
Falustenia este un derivat de la milostenie, calistenie, dar nu este exclusă nici astenia de falus ! Numai contextul indică în mod precis despre ce nuanță este vorba. Dacă derivă din milostenie, atunci falustenia înseamnă că faci amor din compasiune, fiindcă yonișorul nu-ți place, dar te place !
Cînd falustenia derivă din calistenie, înseamnă că organul se flutură pe dinaintea yonișoarelor ca la paradă, doar-doar este băgat în seamă și mai apoi introdus acolo unde îi este locul ! Din păcate, cel mai adesea, falustenia este practicată fie de Urîții Pămîntului, fie de Nedoriții yonișoarelor, pentru că deasupra falusurilor se află un bîrdihan prea mare sau o secetă de bani ! Din acest motiv, acest tip de falustenie rămîne doar o fluturare inutilă !
Dacă falustenia derivă din astenia de primăvară, asta înseamnă că yonișorul s-a răsfățat cu iubitul falus și ignoră falusul neiubit de care este legat cu acte notariale sau acte legitime, fiindcă există și acte ilegale, cum se știe deja.
Falustroza indică nu atît artroza la nivel falic, ci glucoza sau dulceața unor falusuri, mai ales cînd sînt adorate precum acadelele ! Se știe doar de către yonișoarele măiastre că gusturile diferă de la un falus la altul, în funcție de igienă, dispoziție și nivel de conștiință, deoarece, de pildă, falusul cu gust sărat arată o predominanță pe manipura chakra, adică Centrul Voinței, dar nu mai intrăm în alte detalii pentru a nu-i stresa pe cei neinteresați de fiziologia subtilă a corpului uman ( subiect foarte fasciant de altfel, dar, de, nu pentru toți oamenii ! ).
Falustrul nu este falusul lustruit de admiratoare, din sticlă, lemn sau plastic, folosit în locul celui natural, ci falusul ilustru al divinităților protectoare, reprezentat în erecție la statuile din antichitate. Falustrul mai poate fi, dar numai pentru inițiatele tantrice, lingamul maestrului tantric care inițiază acele adoratoare în artele secrete de mîna stîngă sau ceea ce în orient este cunoscut sub numele de shivalinga. În context inițiatic falustru desemnează un falus plin de tejas sau focul subtil al pasiunii, dar mai poate desemna la modul figurat pe bărbatul-bărbat, spre deosebire de bărbatul-cîrpă sau bărbatul-preș. Shivalingamul, este simbolul cel mai cunoscut pentru adoratatoarele lui Shiva, care Shiva reprezintă în acest context Principul Masculin Macrocosmic.
Faleștrii sînt coloanele sub formă falică din templele antice consacrate Zeului Iubirii erotice, asimilat lui Kamadeva din orient și Amor sau Eros în occident.
Falestra este un termen ceva mai rar și doar simpla lui pronunțare arată că yonișorul care îl emite aparține unei clase superioare, nu doar la nivel social, ci chiar la nivel intelectual. Nu pomenim și de nivelul spiritual, fiindcă orice yonișor aflat la acest nivel, care este cel mai elevat dintre toate, are cunoștințe mai mult decît lingvistice; s-ar putea spune că are cunoștințe inițiatice atît de profunde și necunoscute femeilor de rînd, încît aceastea din urmă nici măcar nu-și pot imagina despre ce este vorba, iar dacă din întîmplare aud acest cuvînt, ele își imaginează năzbîtii despre coioții emigratori ! Deci falestra semnifică spațiul sacru în care aveau loc întîlnirile amoroase dintre vira și shakti și provine din palestra.
Cum majoritatea – dar nu toate – conceptele din lumea fizică sînt duale, trebuie amintit aici și despre Faloșenie, care este fălirea ( de către bărbații aflați la nivele inferioare de conștiință ) cu organele lor virile mari și groase. Dar să nu se înțeleagă greșit ! Faloșenia nu este dată de mărimea organului erect, pe care fiecare bărbat și majoritatea yonișoarelor o doresc, ci de atitudinea înfumurată a purtătorului de falus !
Este clar pentru orice minte luminată că proporțiile armoniase, ca mărime și lungime, sînt admirabile pentru oricine, în orice cultură umană, dacă nu depășesc limitele bunului simț, numai că una este armonia organului, și alta este făloșenia ciobanului !
Spre final, ne întoarcem de unde am plecat, anume de la falustrarea yonilatriei.
S-o luăm metodic. Falustrarea provine de la ilustrarea falusului în raport cu adorarea yoniului. Cea mai banală dintre observații este lipsa de adorare a yoniului în toate filmele porno de astăzi, unde se practică așa numitul sex, care de fapt este pomparea mecanică sus-jos, stînga-dreapta, asemănătoare cu mecanismele numite pistoane de la diverse instalații, fie ele de foraj sau de altă natură. Aceste mecanisme, numite în bobor „ Mașini de putut”, nu au nimic de aface cu amorul, ci doar cu omorul sentimentelor, fiind mai degrabă o caricatutură grotescă a fuziunilor amoroase, care, în vechime, erau sacre pentru majoritatea popoarelor ( nu întîmplător organele genitale ale ambelor sexe sînt poziționate în zona sacrumului ).
Așadar, falustrarea yonilatriei implică o anumită atitudine interioară, nu doar erecția strong a organului în fața yonișorului. Această atitudine este un cumul de sentimente : măreție, magnificiență, ardoare pasională, virilitate cu sensul de potență a la long, dar și smerenie în fața misterului copleșitor pe care îl reprezintă orice yoni TREZIT din punct de vedere erotic și afectiv !
Yonilatria, așa cum se vede clar, este chiar esența esențelor, anume iubirea și adorarea yoniului ! Ce înseamnă iubire se știe măcar teoretic, însă adorarea este cu mult mai mult decît iubirea umană cunoscută în prezent. Adorarea este cinstire, transfigurare, venerare, slăvire, divinizare !
Ființele intuitive, nu doar inteligente, trebuie să remarce ordinea în care au fost expuse conceptele de mai sus. Mai întîi este CINSTIREA subiectului adorat. Apoi TRANSFIGURAREA yoniului în Matricea originară sau Creatoarea Celestă. Apoi VENERAREA, SLĂVIREA și DIVINIZAREA yoniului sînt fiecare dintre ele trepte tot mai înalte și profunde de fuziune sacră cu însăși Esența noastră Beatifică, numită ANANDA, știută fiind de către inițiați ( fie ei doar la nivel teoretic ), ca tripla SAT – CIT – ANANDA, care se traduce prin Pura Existență – Pura Conștiință – Pura Beatitudine !
Dar cuvintele sînt doar indicatori sau săgeți spre realități cu mult dincolo de minte, spre sentimente de o complexitate, bogăție și savoare intraductibile ! Numai dacă ne permite karma să trăim aceste minunății, le putem aprecia la justa lor valoare, altminteri fantazăm, fabulăm… sau scriem un articol despre Falustrarea yonilatriei !